FAQ pytania i odpowiedzi

FAQ – Zbiór Najczęściej Zadawanych Pytań

 

Jaki jest i od czego zależy koszt wysyłki?
Koszty wysyłki uzależnione są od wagi i wymiarów mebli, ilości paczek, a w niektórych przypadkach także od adresu odbiorcy. Koszt wysyłki konkretnych produktów kalkulowany jest po dodaniu produktów do koszyka i wyświetlany w koszyku.

Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli znajdujących się na sklepie?
TAK, Jako jedna z nielicznych firm wykonujemy meble na wymiar, dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Ze względu na to, że meble nietypowe cechuje odmienna technologia produkcji każda, nawet najmniejsza zmiana jest wyceniana indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt ze sklepem. W przypadku wyceny mebli nietypowych prosimy o przesłanie prowizorycznego szkicu bądź zdjęcia poglądowego wraz z wymiarami.

Czy zamawiane meble wysyłane są w całości czy w elementach?
Większość zamawianych produktów ze względu na duże gabaryty wysyłana jest w paczkach, w elementach do samodzielnego montażu.

Czy w paczce znajdują się okucia potrzebne do złożenia mebla?
Tak. W paczce znajduje się komplet okuć niezbędnych do prawidłowego montażu.

Czy wymiary podane na stronie internetowej są wymiarami zewnętrznymi?
Tak. Wymiary zamieszczone w opisach mebli są wymiarami całkowicie zewnętrznymi mierzonymi wraz z wystającymi blatami, falbanami, nóżkami itd.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać przez aplikację „Koszyk”, mailowo pod adresem biuro@meble-drewniane.com.pl lub telefonicznie pod numerem 692 552 131

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas przygotowania mebla do wysyłki podany jest przy każdym z produktów. Należy pamiętać, że czas wskazany na karcie produktu dotyczy produktu w wersji podstawowej, tzn w kolorze naturalnym, lakierowanym. Czas oczekiwania na pozostałe wersje kolorystyczne może zostać wydłużony w zależności od dostępności produktu. Na czas realizacji zamówienia składa się: czas przygotowania produktu do wysyłki + czas dostawy przez przewoźnika(przesyłka kurierska: 1-2 dni robocze). Jeśli czas wysyłki zamówienia nie pojawia się przy produkcie, którym jesteś zainteresowany prosimy o kontakt ze sklepem/

Czy można umówić się na wysyłkę produktu konkretnego dnia?
Tak, jeśli produkt w momencie składania zamówienia będzie dostępny można ustalić wysyłkę na konkretny dzień roboczy.

Czy mogę śledzić przesyłkę?
Tak. W momencie nadania przesyłki na podany w formularzu zamówienia adres mailowy zostanie wysłana wiadomość, która zawiera informacje na temat: numeru przesyłki, obecnego statusu, wybranej usługi, pobrania a także bezpośredni link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu mogą Państwo szybko sprawdzić gdzie obecnie znajduje się przesyłka.

Czy wymiary łóżek podane na stronie internetowej są wymiarami materaca do łóżka?
Tak.

Czy w cenę łóżka wliczony jest stelaż i materac?
Nie, chyba, że w opisie produktu podano inaczej. Zarówno stelaż jak i materac można zakupić w naszym sklepie internetowym w odpowiednich zakładkach.

W jakich godzinach czynna jest infolinia?
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku(wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) w godzinach od 7.00 do 17.00.

Czy na drzwiach mebli znajdują się sęki?
Fronty wykonywanych przez nas mebli są bezsęczne, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.

Czy wszystkie elementy mebla są drewniane?
Tak, pracujemy jedynie na naturalnym surowcu jakim jest drewno sosnowe lub bukowe. Nie stosujemy w produkcji laminatów czy płyt wiórowych. Półki, szuflady, boki, wieńce itd - cały mebel wykonany jest z drewna(z wyjątkiem dna szuflad oraz tyłu mebla --> płyta pilśniowa/sklejka).

Czy istnieje możliwość zamówienia innych uchwytów niż te, które oferowane są w standardzie?
Tak, montujemy przeróżne uchwyty, wybór na rynku jest ogromny. W przypadku zainteresowania montażem innych uchwytów niż standardowe prosimy o kontakt ze sklepem.

Czy meble w standardzie są polakierowane?
Tak, na elementy nakładany jest bezbarwny lakier półmatowy. Na życzenie Klienta bejcujemy meble na kolor za dopłatą +10% wartości mebla. Można także zamówić produkt nielakierowany.

 

 

 


 W razie jakichkolwiek pytań serdecznie zapraszamy do kontaktu:

  • telefonicznego pod numerem: 692 552 131
  • mailowego pod adresem: biuro@meble-drewniane.com.pl


Nasz zespół postara się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl