Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W sklepie internetowym Meble Deja - Producent Mebli Drewnianych dokładamy starań by wysyłane do Państwa produkty były wolne od wad i by spełniały oczekiwania najbardziej wymagających. Jeśli jednak otrzymałeś produkt wadliwy czy uszkodzony masz prawo do złożenia reklamacji.

SPOSÓB SKŁADANIA REKLAMACJI

W przypadku chęci złożenia reklamacji  należy dokładnie opisać zauważoną wadę, załączyć jej fotografie i sprecyzować żądanie. Takie zawiadomienie najlepiej przesłać drogą mailową na adres sklepu(biuro@meble-drewniane.com.pl). Wzór przykładowego formularza dostępny jest TUTAJ.

Przesłanie stanowiska sklepu w stosunku do zgłoszonej reklamacji nastąpi najwcześniej jak to możliwe nie później niż w ciągu 14dni kalendarzowych. Kupujący otrzymuje odpowiedź w formie pisemnej lub elektronicznej(e-mail).

WYJĄTKI

Reklamacje nie będą uwzględniane w szczególnych przypadkach opisanych poniżej:

  • Gdy zakupione meble drewniane przechowywane są na słońcu, w wilgotnych pomieszczeniach lub w niskiej temperaturze; może doprowadzić to do powstania licznych pęknięć drewna, powierzchni lakierniczych a nawet zniekształcić mebel.
  • Gdy produkty są nieodpowiednio czyszczone i użytkowane: Do pielęgnacji mebli należy używać środków do tego przeznaczonych. Podczas użytkowania mebla należy unikać stawiania na nim przedmiotów mokrych lub gorących. Warunkiem uznania reklamacji jest przestrzeganie ogólnych zasad użytkowania i konserwacji mebli.
  • Gdy w momencie odbioru zamówienia Klient nie zgłosi żadnych uszkodzeń powstałych w transporcie: W momencie odbioru zamówienia Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane wyłącznie w przypadkach sporządzenia protokołu szkody, potwierdzonego podpisem Klienta i dostawcy przesyłki. Nie spisanie przez Kupującego i dostawcę przesyłki protokołu szkody jest traktowane jako dowód, iż w momencie dostarczenia towar nie posiadał żadnych widocznych wad mechanicznych. W związku z tym odpowiedzialność Sprzedającego za tego rodzaju wady zostaje wyłączona.
  • Gdy powstały nieznaczne różnice kolorystyczne wynikające z ograniczeń monitorów komputerowych: kolory przedstawionych mebli mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Drewno to materiał naturalny, posiadający własny rysunek i unikalną strukturę, dzięki czemu każdy wykonany przez nas mebel posiada indywidualny i niepowtarzalny charakter. Jego naturalne cechy powodują możliwość powstania różnic kolorystycznych w poszczególnych elementach mebla. Różnice te nie mogą być podstawą składania reklamacji.
  • Gdy przedmiotem reklamacji są sytuacje, które wynikają ze zwykłego zużycia produktu.

 

Zwroty

TERMIN I SKUTEK ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ ZWROT PŁATNOŚCI

Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego produktu.
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

W celu wyrażenia chęci odstąpienia od umowy prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 692 552 131 lub mailowy(biuro@meble-drewniane.com.pl). Można także wypełnić formularz dostępny TUTAJ i przesłać go na adres sklepu.

Zwracane towary prosimy kierować na adres:
MS MEBLE Sylwia Deja
Skawica 535
34-221 Skawica

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy). Ma on obowiązek zabezpieczyć i odesłać zakupiony produkt wraz z kompletem elementów i okuć. Do przesyłki prosimy dołączyć paragon.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONSUMENTA ZA UŻYCIE PRODUKTU

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, nietypowy, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl